A A A A
Szerző Téma: Elég volt!!!  (Megtekintve 15204 alkalommal)

Nem elérhető Köcsög taxis

  • Adminisztrátor
  • Ifjonc
  • *****
  • Hozzászólások: 84
  • Népszerűség: +11/-0
  • Nem: Férfi
  • Driver
  • Szempont: 0
    • Profil megtekintése
  • Céges / Mezítlábas: Mezítlábas
Elég volt!!!
« Téma Start: 2010 Július, 18, 00:12:59 »
0
Elég volt, hogy hozzá nem ért? emberek akarják a többsz?rösen már bebizonyított hülyeségeiket továbbá rám er?ltetni,
...elég volt a közvélemény teljesen egyoldalú félre tájékoztatásából,
...elég volt az emberek irigységéb?l, valamint
...elég volt az e szakmán él?sköd?k számának növekedéséb?l!
Több mint húsz év taxis múlt van mögöttem és most már eljött azaz id?, mikor úgy érzem, hogy elég volt, leírom és kinyitom a számat, mert idáig csak nyeltem a nyálam!

Tehát több mint húsz év távlatából tekintek vissza arra az id?szakra, ami sajnos szakmailag és anyagilag, na persze erkölcsileg is jót nem hozott a számunkra, a sok „hozzáért?, érdekvéd?, taxizással foglalkozó emberke jóvoltából. Ezt a foglalkozást teljesen lepusztították (lepusztítottuk), elhitették az emberekkel a cinikus média segítségével, hogy mi a normális reális tarifa, és hogy mindenhol hiénák vannak csak telefonszámok mögött található a tisztességes becsületes taxis.
Normális reális tarifa valójában egy relatív (viszonylagos) fogalom amit a mára kialakult gazdasági szempontok figyelembevételével, egyénenként pontosan nagyságrendileg kilehet számolni!
Ennek a kiszámolása senkinek nem a célja nem is szándéka, hanem egy mesterségesen alacsonyan tartott, a közvélemény által elfogadott, minél olcsóbb szolgáltatás elkiabálása a telefonszám-tulajdonosaik részér?l, a normálisnak tekintend? viselkedés.
Természetesen ha az érme egyik oldalát kezdjük el nézni (ahogy ezt ?k teszik) akkor valójában mondhatnánk, hogy igaz is, de mivel egy érmének két oldala van ezért meg kell nézni a másikat is.

A taxizás mint személyszállítás vállalkozói (azaz gazdasági alapon m?ködik) tehát mint minden vállalkozás nyereséget kell(ene), hogy termeljen és ezáltal az állam részére adókat bevételeket hozzon, valamint a vállalkozó számára tisztességes megélhetést biztosítson.
Ha ez így nem lehetséges, mivel a bevétel és kiadás oldalt számunkra egyértelm?en meghatározzák, akkor non-profit vagy segélyszervezetként kellene üzemeltetni, vagy mint a BKV-ot, állami támogatással megsegíteni.
Sajnos mára ez a foglalkozás eljutott oda, hogy egyiket kritériumot sem tudja már biztosítani, mivel teljesen hozzá nem ért?, vagy ezen él?sköd? személyek befolyása, érdekeltsége alá került.
Hatóságilag 10 évvel ezel?tt, ugye mint azt tudjuk, maximálták a tarifa mértékét és azóta szinte valami okból kifolyólag, hozzá sem nyúltak, holott a költségek minden évben annak rendje és módja szerint emelkedtek. Ezen emelkedéseket természetesen a hozzájuk tartozó BKV-nál minden évben megfelel? arányba korrigálták (emelték) az utazóközönség megkérdezése, és azzal való egyeztetés nélkül!
Tehát magyarul, ott nem számított az utasok érdeke, annak ellenére, hogy jóval nagyobb tömegeket, szélesebb rétegeket érint, és még így is évr?l-évre veszteséges, aztán különböz? t?keinjekciók segítségével a központi költségvetésb?l megsegítik azt.

Véleményem szerint egyes érdekcsoportok a háttérb?l mozgatva, látszólagos nemtör?dömséget valamint egyeztetéseket színlelve, ami valójában egy tudatos szándékos tönkretétele eme foglalkozásnak, próbálják a teljes közvéleményt maguk mellé fordítani azzal a céllal, hogy megtudják kaparintani e piaci szegmens felett a teljes uralmat. Majd mikor mát teljesen tönkretettek, egymásnak ugrasztottak bennünket, akkor beállhatsz a zászlójuk alá dolgozni egy addigra kell?en megemelt tarifával, de persze csak alkalmazottnak úgy, hogy a haszon jelent?s része náluk marad. Ha ezt így folytatják, akkor sajnos lassan el lehet mondani, hogy sikerülni fog részükr?l ez a m?velet (lásd Zóna taxi, ahol megmagyarázták, hogy nem Budapest területéhez tartozik ezért lehet megpályáztatni).

Valójában egy olyan a közvélemény által már elfogadott csalás kódexet kellene létrehozni, hogy egyáltalán mi min?sül csalásnak és melyik cég vagy hotel dönti el az elfogadható csalás mértékét, mert ugye arról nem beszélnek a „Ferencek” hogy lassan egy hotelportás dönti el a taxi árát és többet keres rajta mint maga a taxis. Valamint a törvény el?írja, hogy az utast taxiórával kell szállítani, nem úgymond transzfer áron ahogy ?k ezt hirdetik.
A taxiscégeknél megvásárolható pénzbüntetésr?l ami valójában nem tudható, hogy hová kinek a zsebébe kerül és taxis milyen számlát vagy bizonylatot kap róla. (Ezt persze megtudják magyarázni, csak jogilag nincs teljesen rendben)

Tehát a taxisoknak oktatni kellene a közerkölcsben elfogadott csalás mértékét, a droszthelyek vendéglátóegységek hotelek erkölcsileg elfogadott lenyúlását, a pacsi pénzek pontos mértékét, vagy hogyan lehet kibújni a járulék fizetés alól (lásd BT-k KFT-k)?

...Vagy inkább teremteni kellene egy olyan jöv?t ahol a taxis Taxis maradhat és nem kényszerítik csalásra így vagy úgy, valamint egy megfelel? hatósági ellen?rzést alkalmazva biztosítják a szakma tisztaságát! Ez ellen csak összefogással a sérelmeket félre téve, saját érdekeidet képviselve lehet védekezni úgy, hogy nem hagyod magad teljesen félrevezetni az „ál érdekvéd?k” a „rendezést akarók” által! Ne felejtsd el a jöv?d a tét, ha még fáj is, és ki kell zökkenni a hosszú évek alatt megszokott lassan minden energiádat felemésztett, emberi közönyb?l!
« Utoljára szerkesztve: 2010 Július, 21, 00:13:40 írta taxis »