A A A A
Szerző Téma: A drosztépítés művészete avagy miért is kell emelni az éves drosztdíjat!  (Megtekintve 3144 alkalommal)

Nem elérhető Köcsög taxis

  • Adminisztrátor
  • Ifjonc
  • *****
  • Hozzászólások: 91
  • Népszerűség: +10/-0
  • Nem: Férfi
  • Driver
  • Szempont: 0
    • Profil megtekintése
  • Céges / Mezítlábas: Mezítlábas
Sajnos újra áremelés történt amit az „okosok” természetesen megszavaztak szinte egyhangúlag, ezért megint egy picit, csak mélyebbre kell nyúlni a taxiszsebekben!(2012-től 37500Ft) Talán nem is ez lenne a legnagyobb probléma ha esetleg valamit kapnánk is azért pénzért cserébe, de számomra nagyon úgy tűnik, hogy semmit nem adnak a pénzünkért a hosszú évek óta.
Kezdetben ez az úgynevezett Drosztkezelő Kht néven indult, ma már szépen lassan csendben átalakult Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Szolgáltató Nonprofit Kft-vé lett (jelenleg, mert jövőre  beépül), valami fajta pénzbeszedő intézmény a főváros részéről.
Ennek az "intézménynek" az áldásos tevékenységét valamint a szakmai hozzáértő munkáját gyakran tapasztalhatjuk a főváros taxiállomásain néha meg-megállva, vagy csak egyszerűen arra járva.
Most nem írok itt arról a sok eldugott valamint a helytelenül az úttestre merőlegesen kialakított taxiállomásokról, hanem kimondottan egyet emelnék ki közülük mely párhuzamos az úttesttel és a kialakítása egy igazi hozzáértésről szakértelemről tanúskodik.

A nemrégiben átadott Lónyay utcai taxiállomásról van szó a Kálvin tér szomszédságában.
Akkor nézzük szépen lassan azt az igazi szakértelmet, ami megihlette eme írásomat!
Az állomás 5 férőhellyel rendelkezik a tábla értelmében, de valójában használata igen bonyolult és sajátos tapasztalatot igényel.
Mint láthatjuk a mellékelt képeken utast beültetni csak akkor lehet ha az első taxi ugye teljesen rágurult a merőleges szegélykőre, de probléma pont innen adódik, hogy ha következő taxi beállt a sorba annak rendje és módja szerint aztán persze felzárkóztak a következő gépkocsik is,
Esetleg valami csoda folytán keletkezik egy utas (akinek éppen nem jó a telefonja vagy egyéb okból nem tud rendelni) és talán még csomagja is van, akkor megkezdődik az igazi szakmai szakértelmet igénylő tortúra:
  • Először meg kell nyugtatni az utazni szándékozót, hogy mihelyst kitudunk szállni a gépkocsiból azonnal bepakoljuk a csomagját a csomagtartóba, mert a baloldali ajtónkat lehetetlen kinyitni a lámpára várakozó gépkocsik miatt a szűk besorolósáv kialakítása végett. (örüljünk ha nem viszik le tükrünket)
  • Másodszor meg kell kérni a mögöttünk felsorakozott kollégákat (ha nem rutinos), hogy mindenki indítsa be a kocsiját és menjen hátra 2-3 métert mert szeretnénk kiállni.
Ha ezt mind megcsináltuk már indulhatunk is a jól kiérdemelt fuvarunkkal!
Az egészbe számomra csak az a bosszantó, hogy aki ezt megtervezte az egy jelentős összeget vett fel a munkájáért ami magyarul egy rakás sz@r, valamint az ilyen és hasonló munkákért kivitelezésért komoly pénzeket szednek be a törvény szigorával, tőlem és a sorstársaimtól!
Talán az ehhez és a hozzá hasonló taxiállomások kialakításához van szükség a több pénzre, amit nagyon jól tudhatunk, hogy valójában csak egy kimutatást szolgál!
« Utoljára szerkesztve: 2016 Január, 28, 22:14:29 írta taxis »