Ezt a cikket már korábban elolvastam, és még egyszer leírom a rövid magán véleményem!
Valószín? ez nálunk a taxisok számára azért nem hozna a jelenlegi állapot szerint jelent?s változást, mert mint a cégek szerepelnek az adatbázisban a nyomott tarifájukkal, az valójában igaz, lehet regisztrálni egyéni vállalkozóként, csak egy kérdés marad, hogy kifogja rendelni a „Kiss Pistát” magasabb tarifával (még ha közelben is van) mikor ott virít az orra el?tt a sok filléres tarifa.
Ahhoz, hogy cég zászlókat hordhasd és értékelni tudjanak ahhoz meg ugyanúgy kell fizetni majd a tagdíjat, a különbség csak annyi lenne, hogy a megrendel? egy alkalmazásból hívja a kocsit és nem a központon keresztül, amit szintén egy alkalmazás fogad a kocsiban. Talán a telefonkezel?knek kevesebb lehet a munkája, és nem lesz szükség annyi alkalmazottra, azért majd több marad a zsebükben.
Ez azokban a civilizált országokban kivitelezhet?, ahol a tartományban egy ár van, valamint minden társaság (közel) azonos tarifával jár, és nem az ár dönt, mint nálunk.
Idézetek a cikkb?l: „hogy többféle ötletük van üzleti modellre, amib?l az egyik legfontosabb, hogy megállapodjanak a társaságokkal. Nem megkerülni akarják ?ket, hanem együttm?ködni velük,”
...”myTaxi olyan helyeken m?ködhet jól, ahol rend van, tehát annyi a kilométerdíj, amennyi a kocsi oldalára van írva. Szerinte Magyarországon ez nincs így, a legtöbb helyen katasztrofális a helyzet”
...”Horváth szerint itthon ár alapján tesznek különbséget taxitársaság és taxitársaság között, Németországban ez azért m?ködhet, mert ott nagyjából minden cég ugyanannyi pénzt kér egy fuvarért. „
...tehát szerintem mezítlábas taxisként, egyel?re így sem sok esélyt látok bármiféle változásra.
Ja még valamit nem az ismer?söd a balga, hanem aki elhordja fillérekért és még fizet is érte, hogy kihasználhassák! Csak az nem értem, hogy minek sétál el 150 métert és miért nem a drosztra kéri a kocsit!