Taxis Tövény Budapesten.
Tarlós István Főpolgármester interjúban azt mondta, hogy New Yorkban is egyszínűek a taxik,
ez így igaz, csak azt felejtjük el hogy ott befektetők vásárolták az autókat és sofőröket alkalmaznak rajtuk. NÁLUNK MI VETTÜK AZ AUTÓINKAT ÉS A MI TULAJDONUNK !
Az is igaz hogy LONDONBAN kb annyi taxi van mint BUDAPESTEN, de ott van normális pontos tiszta tömegközlekedés is.
Tarlós úr szerint a két f? (azaz kormánypárt közeli) társaság véleményét kell figyelembe venni ( F? TAXI,CITY TAXI)nem a többi 6500 taxis érdekét, ?k nem számítanak!
Évi drosztengedélyt fizet minden taxis a FŐVÁROSI ÖNKORMÁNYZATNAK, amiért a drosztokat használhatja, már amelyiket használhatja pl: a Reptérit nem lehet használni mert azt eladták egy társaságnak(FŐTAXI) ezt hogy merik megcsinálni?
Azért fizetünk droszthasználati engedélyt , hogy el sem férünk a drosztokon illetve azok helye sem megfelel?. A rendőrök karöltve a TAXIS KOMANDÓVAL megbüntetik azokat a taxisokat akik már nem férnek el a drosztokon és megállnak az utasok által látogatott frekventált helyeken fuvarszerzési céllal.
Ez így jó Tarlós úr?
TAXIS TÖRVÉNY. NEM MAXIMALIZÁLNI KELL A VITELDÍJAT HANEM MINIMALIZÁLNI!!!!!!!!!!!!!!!
Ugyanis a mai hatályos jogszabály BUDAPEST területén a nappali tarifa nem lehet több mint 240ft/km.
TESSÉK KICSIT SZÁMOLNI, NEM KELL HOZZÁ SZAKÉRTŐ
NAPI 8 ÓRA, HAVI 21 NAP EZ A RENDES MUNKAIDŐ!!!!!! EBBŐL KELLENE MEGÉLI EGY TAXISNAK!!!!!!!
Napi 16 fuvar , fuvaronként átlag 3,5km (mert ennyit utazik egy utas átlagba Budapesten) ezt a fuvarszámot csütörtök-péntek- szombat lehet teljesíteni a többi napon nem, de számoljunk így. Tehát 16x3,5km=56km
56kmx240ft=13440ft
16x300ft=4800ft ez az alapdíj
TEHÁT NAPI 18240FT BEVÉTEL EBBŐL NAPI 3000FT TAGDÍJAT KELL FIZETNI A TAXIS CÉGEKNEK,( MERT A FENNMARADÓ 9NAPRA AMIT NEM DOLGOZIK EGY TAXIS ARRA IS FIZETNI KELL TAGDÍJAT),5000FT ÜZEMANYAG(MERT ENNYI UTASKILOMÉTERHEZ KB 120KM-T KELL MEGTENNI A TAXISNAK) NAPI 1000-1200 SZERVIZ KÖLTSÉG(AMIBEN NINCS BENNE A TÉLI-NYÁRI GUMIGARNITÚRA VÁSÁRLÁSA) NAPI 1000FT RENDSZÁMBÉRLÉS(MERT A TAXISOK TŐBBSÉGE BÉRLI A SÁRGA RENDSZÁMOT),+ÁFA(4925ft)+LIZINGDÍJ(havi átlag75000ftazaz napi3571ft) TEHÁT A NAP VÉGÉRE NEM SOK MARAD, PONTOSAN SEMMI.
18240-3000-5000-1000-1000-4925-3571=MINÚSZ 256FT ez lenne egy taxis napi keresete HA BECSÜLETES LENNE. TARLÓS ÚR SZERINT IGY TUD BECSÜLETES LENNI EGY TAXIS HA NAPI 256 FORINT MÍNUSZT VISZ HAZA 8 ÓRAI MUNKÁVAL ? ÖN EBBŐL MEG TUDNA ÉLNI?
??
ARROL MÁR NEM IS BESZÉLVE HOGY EZÉRT A KERESETÉRT MILLIÓS LÍZINGEKET VETTÜNK A NYAKÚNKBA, VAGY TÖBB MILLIÓS AUTÓKAT VÁSÁROLTUNK KÉSZPÉNZRE AMIKET 5ÉVENTE ILLENE LECSERÉLNI(CSAK NEM TUDOM MIBŐL MERT EBBŐL A TARIFÁBÓL LEHETETLEN)!!!!!!
És a tisztelt TAXIS CÉGEK még ebből a 240ft-ból adnak kedvezményeket az utasoknak a mi zsebünk kárára mert őket semmi más nem érdekli, minthogy minél több megrendelésük legyen, ugyanis így egyre több taxis lép be hozzájuk a fuvarszerzés esélye miatt és természetesen így egyre több taxistól tudják beszedni A HAVI 60-65000FT TAGDÍJAT és nekik csak ez számít. Az hogy a taxis nem tudja fenntartani sem a kocsiját sem pedig saját magát az senkit sem érdekel! ők havi több 10000000ft-ot keresnek nekik ez jó.
DISZKRÍMINATÍVNAK TARTOM, HOGY SZABÁLYOZZÁK A TARIFA FELSŐ HATÁRÁT BUDAPESTEN ÉS CSAKIS BUDAPESTEN(MÁS MEGYÉBEN MEG ANNYIÉRT TAXIZNAK AMENNYIÉRT AKARNAK) ILLETVE A SZÁLLÍTMÁNYOZÓ CÉGEKNEK SEM SZABJÁK MEG, HOGY MENNYIÉRT FUVAROZZANAK ÉS A VENDÉGLÁTÓ EGYSÉGEKBEN SEM SZABJÁK MEG EGY ÜVEG SÖR MAXIMUM ÁRÁT. A BUDAPESTI TAXISOKNÁL AKKOR MIÉT? EZT AZ OMBUCMANOK FIGYELMÉBE IS AJÁNLOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A MINIMUM ÁRAT KÉNE RÖGZÍTENI, HOGY SEMMILYEN AKCIÓVAL NE LEHESSEN ALÁ MENNI (mivel ha jól tudom mínuszosan nem működhet egy vállalkozás Magyarországon azaz egy minimális árrésnek lennie kell különben az adóhatóság megszünteti a vállalkozást, mert feltételezhet? hogy nem jogszerűen működtetik azt. vagyis ha 100ft vesz valamit az nem adhatja folyamatosan 60ft mert az veszteséges )A MINIMUM ÁRAK RÖGZÍTÉSÉVEL FENT LEHETNE TARTANI EGY EGÉSZSÉGES, PIACI VERSENYT AHOL A CÉGEK AZ AUTÓK NAGYSÁGA, FELSZERELTSÉGE, ÁLLAPOTA ALAPJÁN SZABJÁK A DÍJAKAT ÉS AZ UTASOK MEG IGÉNYEIK SZERINT VÁLASZTANAK A CÉGEK KÖZÖTT HOGY KINEK MENNYIT ÉR A KÉNYELEM MEG A LUXUS . NEM LEHET UGYANIS ELVÁRNI AZT HOGY UGYANANNYIÉRT UTAZZON AZ UTAS EGY 9ÉVES 600000FT-ÉR? ALSÓ KATEGÓRIÁS AUTÓBAN, MINT EGY 10-15000000FT-OS LUXUSAUTÓBAN.
ÉS NEM CSAK A KORMÁNY KÖZELI CÉGVEZETŐK VÉLEMÉNYÉT KÉNE FIGYELEMBE VENNI (MERT AZ IGEN KEVÉS SZÁZALÉKA A TAXIS CÉGEKNEK) HANEM A TÖBBI TÖBB EZER TAXIS VÉLEMÉNYE IS KELL HOGY SZÁMÍTSON, MERT ÁLLÍTÓLAG DEMOKRÁCIÁBAN ÉS NEM DIKTATÚRÁBAN ÉLÜNK.
AKI EGYETÉRT EZZEL AZ LÁJKOLJA A FACEBOOKON ( TAXIS TÖRVÉNY TERVEZET)HOGY LÁSSÁK A TISZTELT TÖRVÉNYHOZÓK HÁNYAN IS VAGYUNK AKIK ÍGY GONDOLJUK.
TISZTELETTEL AJÁNLOM A TÖRVÉNYHOZÓK ÉS A CÉGTULAJDONOSOK FIGYELMÉBE.ÉLNI ÉS ÉLNI HAGYNI, NEM CSAK A SAJÁT ZSEBÜNKET TÖMNI!
EGY TAXIS AKI JÓZAN PARASZT ÉSSZEL GONDOLKODIK
ÜDV.: F
A cikk szerzője, párnapos tagság után törölte magát!