Legutóbbi hozzászólások

Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
51
2013 január 19-t?l változtak a jogosítvány kategóriái, ezzel egy id?ben a jogosítvány kinézete, valamint egyes esetekben az id?szakos kötelez? orvosi vizsgálat ideje.

Ami minket legjobban érint az az, hogy a 2. alkalmassági csoportba tartozó közúti járm?vezet?k 45-60 év közötti
id?szakos egészségi alkalmassági vizsgálata 5 évre változott az eddigi 3 helyett. Infó
52
2013 évi havi járulék fizetési kötelezettségek, a minimálbér (98000Ft) után!

Egyéni és társas vállalkozó minimum járulékfizetése:
A többes jogviszonyban nem álló főfoglalkozású egyéni, illetve társas vállalkozó minimum járulékfizetésének alapja magasabb mint a minimálbér, megállapításának módja pedig a következő.
--27%-os szociális hozzájárulási adó minimális alapja a minimálbér 112.5%-a, azaz 110250Ft.
Fizetendő: 29768Ft
10032000-06055912
NAV Szociális hozzájárulási adó beszedési számla

--10%-os nyugdíjjárulék alapja a minimálbér, azaz 98000Ft.
Fizetend?: 9800Ft
10032000-06056236
NAV Nyugdíjbiztosítási Alapot megillető bevételek magánszemélyt, őstermelőt, egyéni vállalkozót,
kifizetőt terhelő kötelezettség beszedési számla

--8,5%-os (4+3+1,5) egészségbiztosítási és munkaerő-piaci járulék minimális alapja pedig a minimálbér 150%-a azaz 147000Ft
Fizetendő: 12495Ft
10032000-06057749
NAV Egészségbiztosítási és munkaerő-piaci járulék magánszemélyt, őstermelőt, egyéni vállalkozót, kifizetőt terhelő kötelezettség beszedési számla
Ez összesen: 52063Ft/hó
53
Általános társalgó / Re:taxistörvény
« Utolsó üzenet: írta Hiéna Dátum 2012 November, 09, 23:46:42 »
Szevasz te dühös „taxistorveny”!

Természetesen teljes mértékben egyetértek veled, de ez nagyon kevés bármiféle jó irányú változáshoz, mindig voltak és vannak a szakmához hozzáértő „szakemberek”, ők azok akik ezt a hozzánemértő jogalkotói közeget irányítják a háttérből, sugallják nekik azt a sok marhaságot amit mindig bedobnak, hogy felkavarják az indulatokat.
Egyet azért már könnyedén megállapíthatunk, hogy szinte senki nem akar megfelelő tarifát (csak autót), arról nincs szó soha semmilyen rendeletben, tervezetben, véleményezésben valamint a nagy taxis-érdekvédelmek által készített beadványokban sem!
Számolni szintén nem akar senki, (na persze a tagdíjak meg a leadók számát kivéve) nem az a cél, hanem minél olcsóbban, minél többet dolgozva, minél több embert kitartva dolgozni úgy, hogy időd se maradjon normálisan gondolkozni. Az eredmény már látható ......!
54
Általános társalgó / taxistörvény
« Utolsó üzenet: írta taxistorveny Dátum 2012 November, 08, 14:42:47 »
Taxis Tövény Budapesten.
Tarlós István Főpolgármester  interjúban azt mondta, hogy  New Yorkban  is egyszínűek a taxik,
ez így igaz, csak azt felejtjük el  hogy ott befektetők vásárolták az autókat és sofőröket  alkalmaznak rajtuk.  NÁLUNK  MI  VETTÜK AZ AUTÓINKAT ÉS A MI TULAJDONUNK !   
Az is igaz hogy  LONDONBAN kb annyi taxi van mint BUDAPESTEN, de ott van normális pontos tiszta tömegközlekedés is.
Tarlós úr szerint a két f? (azaz kormánypárt közeli) társaság véleményét kell figyelembe venni ( F? TAXI,CITY TAXI)nem a többi  6500 taxis érdekét, ?k nem számítanak!
Évi drosztengedélyt fizet minden taxis a FŐVÁROSI ÖNKORMÁNYZATNAK, amiért a drosztokat használhatja, már amelyiket használhatja pl: a Reptérit nem lehet használni mert azt eladták egy társaságnak(FŐTAXI) ezt hogy merik megcsinálni?
Azért fizetünk droszthasználati engedélyt , hogy el sem férünk a drosztokon  illetve azok helye sem megfelel?. A rendőrök karöltve a TAXIS KOMANDÓVAL megbüntetik azokat a taxisokat akik már nem férnek el a drosztokon és megállnak az utasok által látogatott frekventált helyeken fuvarszerzési  céllal.
Ez így jó Tarlós úr?
TAXIS TÖRVÉNY. NEM MAXIMALIZÁLNI KELL A VITELDÍJAT HANEM MINIMALIZÁLNI!!!!!!!!!!!!!!!
Ugyanis a mai hatályos jogszabály  BUDAPEST területén a nappali tarifa nem lehet több mint 240ft/km.
TESSÉK KICSIT SZÁMOLNI, NEM KELL HOZZÁ SZAKÉRTŐ
NAPI 8 ÓRA, HAVI 21 NAP EZ A RENDES MUNKAIDŐ!!!!!! EBBŐL KELLENE MEGÉLI EGY TAXISNAK!!!!!!!
Napi  16 fuvar , fuvaronként átlag 3,5km (mert ennyit utazik egy utas átlagba Budapesten) ezt a fuvarszámot csütörtök-péntek- szombat lehet teljesíteni a többi napon nem, de számoljunk így. Tehát 16x3,5km=56km
56kmx240ft=13440ft
16x300ft=4800ft  ez az alapdíj
TEHÁT NAPI 18240FT BEVÉTEL EBBŐL NAPI 3000FT TAGDÍJAT KELL FIZETNI A TAXIS CÉGEKNEK,( MERT A FENNMARADÓ 9NAPRA AMIT NEM DOLGOZIK EGY TAXIS ARRA IS FIZETNI KELL TAGDÍJAT),5000FT ÜZEMANYAG(MERT ENNYI UTASKILOMÉTERHEZ KB 120KM-T KELL MEGTENNI A TAXISNAK) NAPI 1000-1200 SZERVIZ KÖLTSÉG(AMIBEN NINCS BENNE A TÉLI-NYÁRI GUMIGARNITÚRA VÁSÁRLÁSA) NAPI 1000FT RENDSZÁMBÉRLÉS(MERT A TAXISOK TŐBBSÉGE BÉRLI A SÁRGA RENDSZÁMOT),+ÁFA(4925ft)+LIZINGDÍJ(havi átlag75000ftazaz napi3571ft) TEHÁT A NAP VÉGÉRE NEM SOK MARAD, PONTOSAN SEMMI.
18240-3000-5000-1000-1000-4925-3571=MINÚSZ 256FT ez lenne egy taxis napi keresete HA BECSÜLETES LENNE. TARLÓS ÚR SZERINT IGY TUD BECSÜLETES LENNI EGY TAXIS HA NAPI 256 FORINT MÍNUSZT VISZ HAZA 8 ÓRAI MUNKÁVAL ? ÖN EBBŐL MEG TUDNA ÉLNI?????????
ARROL MÁR NEM IS BESZÉLVE HOGY EZÉRT A KERESETÉRT MILLIÓS LÍZINGEKET VETTÜNK A NYAKÚNKBA, VAGY  TÖBB MILLIÓS AUTÓKAT VÁSÁROLTUNK KÉSZPÉNZRE AMIKET 5ÉVENTE ILLENE LECSERÉLNI(CSAK NEM TUDOM MIBŐL MERT EBBŐL A TARIFÁBÓL LEHETETLEN)!!!!!!
És a tisztelt TAXIS CÉGEK még ebből a 240ft-ból adnak kedvezményeket az utasoknak a mi zsebünk kárára mert őket semmi más nem érdekli, minthogy minél több megrendelésük legyen, ugyanis így egyre több taxis lép be hozzájuk a fuvarszerzés esélye miatt és természetesen így egyre több taxistól tudják beszedni A HAVI 60-65000FT TAGDÍJAT  és nekik csak ez számít. Az hogy a taxis nem tudja fenntartani sem a kocsiját sem pedig saját magát az senkit sem érdekel! ők havi több 10000000ft-ot keresnek nekik ez jó.
DISZKRÍMINATÍVNAK TARTOM, HOGY  SZABÁLYOZZÁK A TARIFA FELSŐ HATÁRÁT BUDAPESTEN ÉS CSAKIS BUDAPESTEN(MÁS MEGYÉBEN MEG ANNYIÉRT TAXIZNAK AMENNYIÉRT AKARNAK) ILLETVE A SZÁLLÍTMÁNYOZÓ CÉGEKNEK SEM SZABJÁK MEG, HOGY MENNYIÉRT FUVAROZZANAK ÉS A VENDÉGLÁTÓ EGYSÉGEKBEN SEM SZABJÁK MEG EGY ÜVEG SÖR MAXIMUM ÁRÁT. A BUDAPESTI TAXISOKNÁL AKKOR MIÉT? EZT AZ OMBUCMANOK FIGYELMÉBE IS AJÁNLOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A MINIMUM ÁRAT KÉNE RÖGZÍTENI, HOGY SEMMILYEN AKCIÓVAL NE LEHESSEN ALÁ MENNI (mivel ha jól tudom mínuszosan nem működhet egy vállalkozás Magyarországon   azaz egy minimális árrésnek lennie kell különben az adóhatóság megszünteti a vállalkozást, mert feltételezhet? hogy nem jogszerűen működtetik azt. vagyis ha 100ft vesz valamit az nem adhatja folyamatosan 60ft mert az veszteséges )A MINIMUM ÁRAK RÖGZÍTÉSÉVEL FENT LEHETNE TARTANI EGY EGÉSZSÉGES, PIACI VERSENYT AHOL A CÉGEK AZ AUTÓK NAGYSÁGA, FELSZERELTSÉGE, ÁLLAPOTA  ALAPJÁN SZABJÁK A DÍJAKAT ÉS AZ UTASOK MEG IGÉNYEIK SZERINT  VÁLASZTANAK A CÉGEK KÖZÖTT  HOGY KINEK MENNYIT ÉR A KÉNYELEM MEG A LUXUS . NEM LEHET UGYANIS  ELVÁRNI AZT HOGY UGYANANNYIÉRT UTAZZON AZ UTAS EGY 9ÉVES 600000FT-ÉR? ALSÓ KATEGÓRIÁS  AUTÓBAN, MINT EGY 10-15000000FT-OS LUXUSAUTÓBAN.                                                                     
ÉS NEM CSAK A KORMÁNY KÖZELI CÉGVEZETŐK VÉLEMÉNYÉT KÉNE FIGYELEMBE VENNI (MERT AZ IGEN KEVÉS SZÁZALÉKA A TAXIS CÉGEKNEK) HANEM A TÖBBI TÖBB EZER TAXIS VÉLEMÉNYE IS KELL HOGY SZÁMÍTSON, MERT ÁLLÍTÓLAG DEMOKRÁCIÁBAN ÉS NEM DIKTATÚRÁBAN ÉLÜNK.
AKI EGYETÉRT EZZEL AZ LÁJKOLJA A FACEBOOKON ( TAXIS TÖRVÉNY TERVEZET)HOGY LÁSSÁK A TISZTELT TÖRVÉNYHOZÓK HÁNYAN IS VAGYUNK AKIK ÍGY GONDOLJUK.
TISZTELETTEL AJÁNLOM A TÖRVÉNYHOZÓK ÉS A CÉGTULAJDONOSOK  FIGYELMÉBE.ÉLNI ÉS ÉLNI HAGYNI, NEM CSAK A SAJÁT ZSEBÜNKET TÖMNI!
                           EGY TAXIS AKI JÓZAN PARASZT ÉSSZEL GONDOLKODIK                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                            ÜDV.: F
A cikk szerzője, párnapos tagság után törölte magát!
55
Információk - tájékoztató / A taxizással kapcsolatos háttérben zajló események.
« Utolsó üzenet: írta Köcsög taxis Dátum 2012 November, 01, 21:33:32 »
Megpróbálom itt azokat a háttérben zajló eseményeket összegyűjteni amik a taxizással kapcsolatosak, de nem minden esetben jutnak el hozzánk hiteles formában.

2012-10-27-én tette közzé a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium a személyszállítási szolgáltatásokat szabályozó újabb (A személygépkocsival díj ellenében végzett közúti személyszállításról szóló) rendelettervezet remekművét, ami itt lentebb rákattintással olvasható. A tervezetben szereplő rendelkezések rövid lényege, hogy egy teljesen új tanfolyam sorozaton kell újra megfelelni minden taxisnak súlyos pénzekért, valamint majd öt évenként a taxi-gépkocsivezetéshez, az arra való megfelelést is újra el kell végezni. Előírják, a tudomásom szerint még soha senkinek ki nem fizetett, utasonkénti 25000Ft-os utas-biztosítási kaució 100000Ft-ra történő emelését, továbbá taxizáshoz szükséges gépkocsi feltételeit szigorítják.
A jó hír az, hogy 2012-11-07-ig (egy igen csak rövidke) véleményezési határidőt biztosítanak a tervezethez.

Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, 2012. október 27.
Ikt.sz.: NFM/17727/2012.
Véleményezési határidő: 2012. november 7.

Tájékoztató

A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium jogalkotási tevékenységére vonatkozó a jogalkotásról szóló törvény szerinti közigazgatási egyeztetésre bocsátott koncepciókat, jogszabálytervezeteket, valamint a tervezetekhez kapcsolódó előterjesztéseket, szakmai indokolásokat olvashatja ezeken az oldalakon. Kérjük, hogy a tervezetekre vonatkozó véleményeket, javaslatokat a velemeny@nfm.gov.hu e-mail címre küldje, az egyértelmű azonosíthatóság érdekében tárgyként minden esetben a minisztériumi iktatószámot feltüntetve.
"
Itt olvasható!



2012-10-31-én döntött arról is a Fővárosi Közgyűlés amire a Budapest Főváros Kormányhivatala törvényességi felhívásban, a – Budapest főváros közterületein a taxiállomások létesítéséről, használatának és üzemeltetésének rendjéről – 39/2011. (VII.7.) számú megalkotott törvény módosítására szólította fel. Lásd!
Röviden arról van szó, hogy a rendeletben beiktatott azon jogszerűséget kifogásolja a felszólítást kezdeményező kormányhivatal, mely az iparűzési adó hatálya alá való bejelentkezési kötelezettséget írja elő a más telephellyel, illetve székhellyel rendelkező taxis-vállalkozások számára.
23 igen szavazattal szavazták meg azt a változást amit a főváros korrigálás végett terjesztett elő, hogy elegendő először egy nyilatkozatot tenni, majd a 60 napos jogvesztő határidőn belül kell benyújtani az igazolást.
Akkor várjuk a fejleményeket, hogy megelégszik-e ezzel a döntéssel a felszólítást kezdeményező kormányhivatal!
56
Tarifa kérdés. / Re:Mibe is kerül nekünk ez a taxi vállalkozás!
« Utolsó üzenet: írta to1 Dátum 2012 Augusztus, 29, 08:55:02 »
Szia Taxis !

Rendben. Én is így gondolom.  A közös problémákat közösen kellene megoldani, mert egyénenként ez nem tud működni. Lásd tarifa.... stb.

Persze a bölcsek kövét én sem őrzöm.

Szeptemberben, függetlenül attól, hogy lesz e bármi konkrétum a jövővel kapcsolatban
tájékoztatlak Téged a saját elgondolásaimról.

Itt vagy megint nem lesz semmi vagy nagyon durva lesz. Tarlós urat meglepte, hogy a
taxisok 80 százaléka nem fizet ipa t.  Ha a meglepődése lesz az irány ,akkor nem sok taxi marad a pályán.
Üdv. to1
57
Lökdösödő - online harctér / Levél az OTSZ, azaz Metál kolléga úr részére!
« Utolsó üzenet: írta Köcsög taxis Dátum 2012 Augusztus, 27, 10:03:12 »
Most itt azon levelem osztom meg a nyilvánossággal melyet az OTSZ a nagy taxis-érdekvédelem számára és tájékoztatásképpen a  BKIK szerepébe Dudás úrnak küldtem el!

Tisztelt OTSZ, azaz Tisztelt Metál kolléga!

Pontosan nem emlékszem már az id?szakra de talán úgy 3-4 éve figyeltem fel rád, amikor elkezdted ezt az „érdekvéd?s” kis játékot, ami az indulás idején elég megnyer?nek és biztatónak látszott.
Megvallom ?szintén kezdetben még én is kiragasztottam a 2:02 matricádat az autómra és mondogattam a kollégáknak, hogy ez a legény tényleg akar valamit, valóban szeretne valamit tenni a foglalkozása megmentése érdekében.

Sajnos a hiú ábrándomból egy idő után rá kellett eszmélnem arra, hogy ez is csak egy vaklárma volt, egy olyan újabb füstfelhő, mely a sűrű gomolygó füstjével rátelepedve, el borította a taxisszakma egy jelentős része felett a már amúgy is beborult eget.
Nehéz megítélnem mint kívülállónak, hogy valójában mi is az ami elvette a reális gondolkodni tudásodat akarásodat, vagy mi késztetett arra, hogy saját hivatásodat elárulva egy vesztőhely felé tereld a benned megbízott kollégáid, tagjaid, valamint a taxizásból élő összes vállalkozót.
Csupán csak hallomásból feltételezni tudom, hogy a „C” taxi vezetőségével kialakított szorosabb együttműködés vagy esetleg az általuk adott egyéb kedvezmények hatására szűnt meg a józan ítélőképességed.

Természetesen e levelem nem személyeskedéssel és nem a mentális állapotod megítélésével szeretném folytatni, hanem a bennem és környezetemben gondolkodni tudó taxisok felmerülő kérdéseire szeretné(n)k némi választ kapni.

Elsősorban ami legfőképpen piszkálja a „csőrömet”, azaz általatok kitalált és szinte már fanatikusan szorgalmazott fixtarifa, valamint annak a mértéke. Hogyan jön ez ki megfelelően alátámasztva kiszámolva, hogy alkalmas legyen a vállalkozások eltartására becsületes folytatására!
Finoman úgy szolidan szeretném felhívni a figyelmedet, ha esetleg valamely okból elfelejtetted volna, vagy ha csak úgy megállt az idő nálad, hogy az Úr 2012-dik esztendejében járunk (27% ÁFA, 430-450Ft-os üzemanyag, 93000Ft-os minimálbér, 10-12 ezer Ft-os szerviz óradíjak) és nem a 2002-dikben! Ez az irányvonal abban az időben talán még megfelelő lehetett volna, esetleg akár még meg is menthette volna ezt a foglalkozást, a sok pofontól csalódástól és a mára elért teljes erkölcsi és anyagi lepusztulástól.
Folytatásként utólagos engedelmeddel egy saját magad által aláírt beadványodból szeretnék idézni egy-két sort, valamint az idézet szövegben csak annyit szúrnék bele az aláhúzott szó után, hogy „és jogkövető” elvárásnak:
„A taxis vállalkozók többsége bármely beruházási elvárásnak kizárólag abban az esetben tud megfelelni, amennyiben ezen elvárások megvalósításának fedezete is megteremtődik a többség számára.”
Tehát ugye akkor eljutottunk újra az árbevételhez, és ha emlékeztetlek akkor talán már tudod te is, hogy miről is van szó! A beadványodban szereplő többi megfogalmazás, csak egy látszólagos sortöltő félrevezetés, valamint érdektelen szempont, ennek az elsődleges szempontnak a biztosítása nélkül!

Az általad és szimpatizánsaid által erősen szorgalmazott nyomott tarifa ezt NEM teszi lehetővé, sem a többség sem a kisebbség számára becsületes munkával!
Hiszen ezt tudod te is, mert ezért vannak már évek óta a szeretett társaságodnál is az állítólagos transzferek, melyek akár 1000-2000Ft-os kilométerdíjjal is tudnak működni! (Hegyalja úti hotel, Thököly úti hotel --> közeli pályaudvar, és a többi hozzá hasonló)

Tehát ha itt tudod, hogy 300/240/60 nem elég!
...akkor miért akarod elvetetni tőlem azt a 12 éves eleve idejét múlt éjszakai tarifát?
...akkor miért nem hangoztatod mint érdekvédő, hogy mi is lenne már 12 év után a reális tarifa?
...akkor miért mondod a kérdező kollégáknak, hogy „nem engedik nem lehet”, hiszen ki van írva a
hotelekben?
...akkor miért nem kérsz támogatást – vagy legalább próbálod meg – ehhez a sok esztétikai felszínes
marhasághoz?
...akkor miért mondod, hogy szigorúbban kell ellenőrizni a taxisokat mert sok köztük a csaló, hiszen
mind azok vagyunk? (aki nem az, az nem ebből él)

Jaj hát persze ezt úgy gondolod, hogy csak rám és a kirekesztett szolgalelkű társaimra vonatkozzon, akik nincsenek benne a már felosztott piacon az irányító és kiváltságos elitbe!
Hát Zoli ez nagyon nem szép, ez egyre jobban most már nem tetszik nekem!
Tudod manapság már eljött az az idő mikor már nincs mit veszítenem, és ezért egyre hangosabb leszek, mert én nem vagyok ám érdekvédő veled ellentétben, én csakis a saját magam érdekeit védem és képviselem, de azt most már egyre erőteljesebben, ihletet és erőt merítve az elmúlt 20-25 év hamisított taxis mocskából, és félrevezetéséből!

Néhány dolgot átgondolásra szeretnék ajánlani a számodra, persze csak a legnagyobb jóindulattal!
Ha ténylegesen taxis érdeket akarsz képviselni akkor előbb nézz körül óvatosan, mert egy olyan kisebbség érdekeid helyezed előtérben amely egy hátsó szándékkal szinte észrevétlenül alattomos módon körbe ölel téged a további személyes boldogulásuk reményében.
Javasolnék számodra esetleg még egy újabb tagszámlálást, (update - frissítést) mert közvetlen ismerek olyan volt kollégát aki már több mint egy éve nincs a szakmában és a tagjaid közt van nyilvántartva, valamint ez irányú érdekvédelmedet látván a kollégáktól hallva szerintem a tagságod jelentős része megcsappant már az irányításod alatt a vesztőhely felé vezető úton.
Amit elsősorban kérek tőled a már fent említett kérdéseken felül!
Írd meg nekem, hogy hogyan lehet becsületesen taxizni 240Fttal, itt egy megfelelő életszerű gazdasági számítást szeretnék látni tőled, na persze normális emberi keretek közé szorítva! Itt a nyolc óra munkaidőre, a 250 napos munkaévre, valamint a megfelelően adózott jövedelemre gondolok.
Úgy mellékesen említeném meg az ÁFA törvényt, és a számolásnál szerintem annak a
rendelkezéseit is vedd figyelembe! Mivel az „ifjú titán és csapata” által összetákolt és általad támogatott „tervezet” ÁFA-s árat határoz meg, ami jogkövetően a gyakorlatban 191Ft-ot jelent, mert ugye tudjuk a mi esetünkben, hogy sem a gépkocsi, sem az üzemanyag, a parkolás és sem az útdíjak ÁFA-ja, nem igényelhető vissza, amik a foglalkozásunk egyik legnagyobb költség hordozói.
Most itt nem akarom neked és a társaidnak kiszámolni pontosan, de ha egy 5-6 milliós autóval napi 100 utaskilométert teszel meg 100%-os kihasználtsággal, tehát értsd egy üres kilométered sincs naponta az év minden munkanapján, akkor is a hatályos jogszabályi rendelkezések betartása mellett szinte veszteséget termelsz ilyen árral!

Amit sajnos nem vagyok hajlandó elfogadni tőled válaszként, az az, „hogy nem bírja el a magyar lakosság” meg, „hogy nem engedik, nem lehet” és „vissza kell szerezni az utasok bizalmát azaz több fuvar kell”, valamint, hogy nem kell új eszközt venni!
A lakosság mit bír el azt pontosan megítélni nem tudom csak feltételezem, hogy ha a 10 napos autópálya matricát elbírja, a repülőjegyek árát elbírja, a hotelek szórakozóhelyek árát a globális változásokkal arányban elbírja, akkor ennek a csóró taxis foglalkozásnak az életben maradáshoz szükséges áremelését is elbírja, na persze egy átmeneti lemorzsolódással.
A másik magyarázatod ha „nem engedik, nem lehet”, hát ezért vagy te mint érdekvédő, ha már kikiáltottad magad annak, hogy írd le nekik, győzd meg őket a helyes tarifa szükségességéről annak létjogosultságáról, amiért már nem lesznek csalásra kényszerítve a vállalkozások, és akkor tudják majd biztosítani a szükséges műszaki, valamint esztétikai feltételeket az emberi normák keretein belül!
Személy szerint nincs olyan nagy problémám a fixtarifával sem, ha abból kettő van, és annak a mértéke egy megfelelő reális számot képvisel, mert akkor már csak egyet kell elintézned, hogy ne tömjétek tovább feleslegesen az élősködők zsebeit abból a tarifából!

Zoli én úgy érzem lassan nekem elég volt már a sok mellébeszélésből, a ködösítésből, a sok „okosságból” a trükközésből, és arra kérlek végre most már öntsünk abba a koszos pohárba legalább tiszta vizet!
Természetesen ezt a levelem elérthetővé teszem nyilvánosság számára az általam üzemeltetett weboldalon, valamint tájékoztatásként megküldöm a BKIK VI. Közlekedés, Szállítás, Szállítmányozási Osztály elnöki szerepében Dudás Zoltán úrnak, hátha őt is valami okból érdekli a kérdés és majd általad nyújtott válasz, mivel kamarai főszereplő, és kíváncsian várom a válaszod egy reális kivitelezhető gazdasági számítás bemutatásával! A végere hagyván, persze megteheted azt is, hogy a levelem egyszerűen nem válaszolod meg, vagy jó magyar szokás szerint teljesen másról beszélsz, de ez nem engem hanem téged minősít!

2012-08-27
Tisztelettel:  X Y
                    taxis
(ahogy ti mondjátok mezítlábas, hiéna, rabló)



A megítéléshez talán hozzátartozik az is, hogy van egy ilyen úgymond közös szakmai beadvány is, ezért teszem ezt fel IDE, mert máshol nem találtam csak a fővaros oldalán, na persze lehet elkerülte a figyelmemet, vagy csupán csak átugrottam felette.
58
Tarifa kérdés. / Re:Mibe is kerül nekünk ez a taxi vállalkozás!
« Utolsó üzenet: írta Köcsög taxis Dátum 2012 Augusztus, 27, 09:48:49 »
Szevasz to1!

Megszólítottalak, hiszen itt vagy már te is, ha úgy gondolod, hogy van rá remény akkor írj magadért egy levelet a vállalkozásod nevében az illetékes hivatal felé, és már is kettőt kapnak, a válaszokat megosztjuk egymással, ahogy szükség lesz rá akkor azonnal összevonjuk majd az erőinket. Ha az enyém elkészül akkor úgy is kiteszem nyilvánosan! Minél több ilyen levél lesz, annál jobban n? majd mindenki esélye az életben maradásra.

Ki kinek áll az oldalán az ebből a szempontból teljesen mellékes, egy lényeg, hogy egy irányba hajtsunk ami saját sorsunk jobbá tételét szolgálja. ... és figyeld a fórumot, ha van valami jó ötleted oszd meg velünk!
59
Tarifa kérdés. / Re:Mibe is kerül nekünk ez a taxi vállalkozás!
« Utolsó üzenet: írta to1 Dátum 2012 Augusztus, 26, 16:17:23 »
Szia Taxis !

Ezt szépen leírtad.

Nem tudom, hogy a hivatalos út a rövidebb vagy a hátra lev? id?.

Minden esetre nem tud versenyezni az adófizet? vállalkozó a semmit nem fizet?
rendszámbérl?kkel. Illetve ez így nem teljesen igaz, mert nekik ugye már nincsen
semmijük......

Csak szólíts meg és megyek Veled! Nem én állok a Te oldaladon, Te állsz az
enyémen!

Üdv. to1
60
Tarifa kérdés. / Re:Mibe is kerül nekünk ez a taxi vállalkozás!
« Utolsó üzenet: írta Köcsög taxis Dátum 2012 Augusztus, 26, 10:22:50 »
Szevasz to1!

Természetesen én is a saját lehet?ségeimmel tudok csak élni, mivel nincs más alternatíva, a módszerekben és a lehet?ségekben nem nagyon tudok válogatni, a saját utamat járom és most már nem bízom semmilyen látszólagos csoportosulásban érdekvédelemben, mert ott mindig elárulnak.
Az életem egy jelent?s része ráment arra, hogy vártam elhittem, hogy jobb lesz, és majd egyszer rendbe rakja valaki ezt a foglalkozást, ezt mára már tudom csak hiú ábránd volt csupán, de most már kényszerb?l kézbe veszem a saját sorsomat és nem hagyom magam félrevezetni tovább.

Másképp szeretném ezt megpróbálni, én másokkal ellentétben els?sorban csak is a saját érdekeimet képviselem, és ha ezen az úton járva olyan kollégákkal találkozom kinek hasonló a felfogásuk na meg az érdekük, akkor egyre többen leszünk együtt ezt az utat járva, és talán ebb?l kifolyólag egyre hangosabban kiabálunk érvelünk, amit már el?bb-utóbb meg kell, hogy halljanak.
Sajnos konok ember vagyok, kitartok az elveim mellett és nem adom el a lelkemet fillérekért, valamint megpróbálok túl látni a holnapon és a holnaputánra figyelni még akkor is ha pillanatnyi áldozatot kell hoznom érte. Nem kínálok a másik alá azonnal csak azért, hogy én vigyem el a fuvart, és nem hiszem, hogy ha egy sor végén vagy sor mellett megintenek akkor el kell azt vinnem mert csak is engem akar. Az oldalt is azért hoztam létre, hogy megpróbáljam meggy?zni romboló elemeket a káros tevékenységükr?l, például aki ma áll a droszton és mögötte büszkén elviszik a fuvart, az lehet már másnapra, hogy fordítva lesz, csak akkor nem fog ugye tetszeni. De sajnos mint ahogy te is tudod a foglalkozásban sok az átutazó és nekik semmi nem számít csak a ma, nincs tekintettel semmire, elhiszi, hogy ezt így kell csinálni mert így szocializálódott, nincs aki felel?sségre vonja és ha már nem m?ködik akkor tovább áll.

Els?dlegesen én a hatályos törvényeket hívom segítségül, melynek alacsonyabb rend? jogszabályok meg kell, hogy feleljenek, nem a bohóckodást a nagy demonstrációt vidókamerával, amely az indulatokkal teli felkorbácsolt társadalomba az emberek utálatát egyre jobban fokozza csak a másik iránt, és sajnos másra már nem alkalmas.
Személy szerint ezt javaslom neked és azon kollégáknak akik hajlandóak tenni valamit önmagukért, hogy els? lépésként az ár törvény alapján egy megfelel?en alátámasztott kérelmet kell beterjeszteni, én is ezt fogom tenni. Minél több ilyen kérelem érkezne be az illetékes hatósághoz, annál nagyobb lenne az esély egy megfelel? tarifa és szabályozás kikényszerítésére! (Na persze csak ha 2-3 akkor azt látják, hogy minden rendben van, és közben megyünk a vakvágányon, de 100-200 fölött már talán van valami hangja.)

Idézet az Ár törvényb?l:
10. § (1) A hatósági ár megállapítása - ideértve az áralkalmazási feltételeket is - hivatalból vagy az árat
érvényesít? vállalkozó kérelmére történhet. Ez utóbbi esetben a kérelmez? köteles a hatósági árra vonatkozó
javaslatát a hatósági ár megállapítója részére egyidej?leg megküldeni. A hatósági ár megállapítója - mindkét
esetben - további adatokat kérhet.
(2) A hatósági ár megállapítójának megkeresésére az országos gazdasági kamara tájékoztatást ad a
kérelemmel érintett termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos forgalmi és árviszonyokról.
(3) A hatósági ár megállapítója a kérelem, illetve a kért adatok kézhezvételét?l számított harminc napon
belül köteles az ármegállapítást közzétenni vagy a kérelem elutasításáról a kérelmez?t értesíteni.
"

Ezt ki kérte meg idáig, ...mennyi ilyen kérelem érkezett be a hatósághoz szerinted? 
Természetesen ezeket el lehet majd utasítani, csak annak  már írásos nyoma és indoka van, az után már esetleg lehet tovább lépni a fels?bb szintekre vagy a bíróság felé akár pertársaság formájában is.

A kérdésedre válaszolva ezt tudom tenni csak egy magam, és a saját módszeremet alkalmazva próbálom meggy?zni az erre hajlamos kollégákat, hogy ?k is ezt tegyék, és akkor ezen az úton elindulva már talán nem is leszek egyedül.
Üdv!
Oldalak: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10