A A A A
Szerző Téma: Mibe is kerül nekünk ez a taxi vállalkozás!  (Megtekintve 42841 alkalommal)

Nem elérhető Köcsög taxis

  • Adminisztrátor
  • Ifjonc
  • *****
  • Hozzászólások: 84
  • Népszerűség: +11/-0
  • Nem: Férfi
  • Driver
  • Szempont: 0
    • Profil megtekintése
  • Céges / Mezítlábas: Mezítlábas
Mibe is kerül nekünk ez a taxi vállalkozás!
« Téma Start: 2010 Augusztus, 06, 02:54:22 »
0
Most itt megpróbálom néhányak kedvéért kiszámolni, hogy mibe is kerül nekünk ez a taxi vállalkozás! Kétféle verziót állítok fel, hogy érthetőbb legyen, természetesen ezek csak példák, amik egyénenként változnak és pontosan kiszámolhatóak. Egy nagyon egyszerű vállalkozást számolok, (semmi luxus) középkategóriás gépkocsi és a béred a minimálbér!
Állandó költségek: (2010)
  • Gk adó: 25000Ft/év                         2080Ft/hó
  • Gk kötelez? bizt: 30000Ft/év           2500Ft/hó
  • Casco biztosítás: 60000Ft/év          5000Ft/hó
  • Éves m?szaki vizsga: 36000Ft/év    3000Ft/hó
  • Taxidrosztdíj: 25000Ft/év                2080Ft/hó
  • Taxióra hitelesítése:13500Ft/2év      540Ft/hó
  • Tb járulék: 32340Ft/hó                  32340Ft/hó
  • Könyvel?/hó 6000Ft                        6000Ft/hó
  • Tagdíj: 65000Ft/hó (céges)           65000Ft/hó
  • Munkabér minimálbér (2010)         73500Ft/hó

  • Összes idáig=                   192040Ft/hó

Most elérkeztünk egy olyan költséghez ami egyénenként változhat, de jelen van mindenhol, a piaci terv valamint részben az idő és a futás függvényében, azaz az amortizációhoz!
1.Példa: 4000Km/hó (ennyit megyünk havonta) Számoljunk egy egyszerű középkategóriás gépkocsival aminek az ára 4millió Ft. Mondjuk azt, hogy 5 (öt) év múlva szeretnénk kicserélni az autónkat amit akkor majd egy 20%-os maradványértéken értékesítünk, tehát eladunk 800ezer Ft-ért. Itt megkapjuk az 5 (öt) év alatt keletkezett 3,2millió Ft amortizációt ami 60 hónapra elosztva 53333Ft/hó, kamatok és egyéb költségek nélkül! A fent írt 192040Ft-hoz adjuk hozzá a 53333Ft-ot, eredményként megkapjuk a 245373Ft összeget és még be sem indítottuk az autót.
Most tartunk 245373Ftnál
2.Példa: 2000Km/hó (ennyit megyünk havonta) Itt számoljunk egy ugyan olyan gépkocsival ha keveset megyünk, csak cseréljük le 10 (tíz) éves korában, amit majd eladunk egy 10%-os maradványértéken azaz 400ezer Ft-ért. Itt a 10 (tíz) év alatt keletkezett 3,6millió Ft amortizációt 120 hónapra elosztva megkapjuk a 30000/Ft/hó költséget, kamatok és egyéb vonzatok nélkül. (de ez nem egy szokványos eset) A fent írt 192040Ft-hoz adjuk hozzá a 30000Ft-ot, eredményként megkapjuk a 222040Ft összeget és még szintén be sem indítottuk az autót.
Most tartunk 222040Ftnál
Most jön az a rész amit úgy hívunk, hogy üzem közben keletkező költségek, havi szinten számolva!
<a href="http://taxisforum.hu/../files/kellekek/szgep.swf" target="_blank" class="new_win">http://taxisforum.hu/../files/kellekek/szgep.swf</a>
  • Mosatás/hó (heti/1) = 6000Ft
  • Taxiórapapír, számlatömb/hó = 800Ft
  • Üzemanyag/km (10L/100Km Ár=330Ft/L) = 33Ft/Km 132000Ft
  • Karbantartás (olaj, sz?r?k) 15000Km/30000Ft (2Ft/Km) = 8000Ft
  • Javítás (minden egyéb) (8Ft/Km) = 32000Ft

  • Összes idáig=                      424173Ft/hó
  • Napi bevétel 24 nap/hó =     17674Ft/nap
Ezt a bevételt kell kitermelned ennyi (4000) kilométer alatt, az éves szinten 5090076Ft, amiből még be kell fizetned 173063Ft-ot a jövedelem adóba (átalányadó), ami azt jelenti, hogy a nettó havi jövedelmed 59078Ft! Most akkor játsszunk a kilométerekkel! 4000Km/hó:24/nap=166.7Km a napi átlagba! 17674Ft:166,7Km=106Ft jut minden egyes megtett kilométerre! Tehát, ha egy nap van 12 fuvarod aminek az alapdíjai 3600Ft-ot tartalmaznak, akkor a 17674Ft-3600Ft=14074Ft, amit elosztunk egy 50%-os kihasználtság mellett 83,3-el, megkapjuk a 170Ft/Km-t, (de ilyen is csak a legjobb napokon van) ugyanezt megtesszük most 40% kihasználtság mellett (66,7Km) akkor eredményként megkapjuk a 211Ft/Km-t,a végén nézzük most 30% kihasználtság mellett (50Km) és eredményként megkapjuk a 281Ft/Km-t.(várakozást nem számoltam, mivel az viszonylagos) Ehhez még annyit tennék hozzá, hogy ez gyakorlatilag 8-9 órai munkával a külső tényezők figyelembe vételével kivitelezhetetlen! Ha ezt elméletileg ki is lehet termelni, akkor azt gyakorlatilag csak 12-16 óra alatt 59078Ft jövedelemért, ami szerintem minden normális embert elgondolkoztat. Valójában most látszik az, hogy a (főváros) kényszeríti csalásra a szakma dolgozóit így vagy úgy!
  • Mosatás/hó (heti/1) = 6000Ft
  • Taxiórapapír, számlatömb/hó = 400Ft
  • Üzemanyag/km (10L/100Km Ár=330Ft/L) = 33Ft/Km 66000Ft
  • Karbantartás (olaj, sz?r?k) 15000Km/30000Ft (2Ft/Km) = 4000Ft
  • Javítás (minden egyéb) (8Ft/Km) = 16000Ft

  • Összes idáig=                    314440Ft/hó
  • Napi bevétel 24 nap/hó=    13102Ft/nap
Ezt a bevételt kell kitermelned ennyi (2000) kilométer alatt, az éves szinten 3773280Ft, amiből még be kell fizetned 128291Ft-ot a jövedelem adóba (átalányadó), ami azt jelenti, hogy a nettó havi jövedelmed 62809Ft! Most akkor játsszunk a kilométerekkel! 2000Km/hó:24/nap=83,3Km a napi átlagba! 13102Ft:83,3Km=157.3Ft jut minden egyes megtett kilométerre! Tehát, ha egy nap van 6 fuvarod aminek az alapdíjai 1800Ft-ot tartalmaznak, akkor a 13102Ft-1800Ft=11302Ft, amit elosztunk egy 50%-os kihasználtság mellett 41,7-el, megkapjuk a 271Ft/Km-t, (de ilyen is csak jobb napokon van) ugyanezt megtesszük most 40% kihasználtság mellett (33,3Km) akkor eredményként megkapjuk a 339,4Ft/Km-t, a végén nézzük most 30% kihasználtság mellett (25Km) és eredményként megkapjuk a 452Ft/Km-t.(várakozást nem számoltam, mivel az viszonylagos) Tehát 240Ft/Km maximált ár határnál ez megvalósíthatatlan!
Mindenki gondolkodjon el, hogy valójában amit csinál (140-240FT/Km) azzal kit csap be, az államot és önmagát, de egy biztos az utast nem!

Figyelem! Ezen példák alatt nem számoltam a hitelintézetek által nyújtott gépkocsi vásárlás kamatait, egyéb költségeit, valamint a taxióra vásárlása átszerelése, és a nullás igazolások illetékének költségeit!
Ne feledd a béred a bruttó minimálbér, valamit minden mozdulatoddal ki vagy téve a rendőrnek és a közlekedés többi résztvevőjének!
Mi is az a normális reális tarifa valójában a 8 óra munkaidő alatt, anyagi befektetéssel?
« Utoljára szerkesztve: 2019 Június, 21, 02:03:07 írta Köcsög taxis »

Nem elérhető Köcsög taxis

  • Adminisztrátor
  • Ifjonc
  • *****
  • Hozzászólások: 84
  • Népszerűség: +11/-0
  • Nem: Férfi
  • Driver
  • Szempont: 0
    • Profil megtekintése
  • Céges / Mezítlábas: Mezítlábas
Mivel elérkezett az időszakos műszaki vizsgám ideje, ezért egy újabb költségbomba csapott le rám a már megszokott de egyre nehezebben elviselhető, éves szinten ismétlődve.
Talán a 3 napos ünnepi csend, vagy a fuvarok hiánya késztetett arra, hogy egy némi kis költség számítást készítsek itt az idei évről.

Nos lássuk, hogy mibe is kerül nekünk ez a taxivállalkozás nagy vonalakban 2012-ben!


Figyelem, most itt nem számolom a személyi feltételhez tartozó, valamint az autó cserénél jelentkező illeték, illetve egyéb költségeket, de ez is jelentős költség! Tehát egy pontos költségszámításnál ezt is figyelembe kell venni, ezért az itt leírtaknál szinte csak magasabb költségoldalt mutathatnak!

Kétféle költségünk jelentkezik, az egyik amikor még be sem indítottuk a gépkocsit, a másik akkor keletkezik amikor elkezdünk menni vele.
Első csoportba sorolt költségek, amikor azt mondják ránk, hogy már taxisok vagyunk:

A példánkban szereplő eszköz vételára az ami manapság már alaphangon minimum 5millió forintnál kezdődik, tehát legyen ez a kiindulási szám! Ebbe a gépkocsiba taxiórát szabadjelzőt és URH készüléket kell vásárolnunk ami nagyságrendileg olyan 250-300ezer forint a beszereléssel.

Amortizáció (Beruházási költségek)
5300000x0.2=1060000 Ft évente

Id?szakos költségek 2012
Gk adó: 25000 Ft/év 2080 Ft/hó
Gk kötelez? bizt: 30000Ft/év2500Ft/hó
Casco biztosítás: 60000 Ft/év 5000 Ft/hó
Éves műszaki vizsga (+megbontásos): 37000Ft/év  3083Ft/hó
Adóigazolás: 3000 Ft/év 250 Ft/hó
Taxidrosztdíj: 38100 Ft/év 3175 Ft/hó
Taxióra hitelesítése:16500 Ft/2év 688 Ft/hó
Tb járulék: 592884 Ft/év 49407 Ft/hó
Könyvelő/év 60000 Ft/év 5000 Ft/hó
Tagdíj: 864000Ft/év (céges) 72000 Ft/hó
Kamarai regisztráció: 5000Ft/év 417 Ft/hó
Munkabér (2012) 1116000/év 93000 Ft/hó

Második csoportban tartozó költségek, amikor megindulunk dolgozni a kocsinkkal:
Üzem közben keletkező költségek
Üzemanyag 10L/100Km 43 Ft/Km
Karbantartás, javítás 10 Ft/Km
Gk mosatás heti/1 2000 Ft 50x 100000Ft/év
Számlatömb papírszalag: 3000 Ft/év 250Ft/hó

Most adjuk össze: ami annyit tesz, hogy éves szinten [big]4002234Ft[/big] (papírszalag, mosatás hozzáadva) olyan bevételt kell el?teremteni a vállalkozónak amelyben még nem is gurul a gépkocsijával, ez évi (max) 250 munkanappal, azaz normális (szabadság nélkül) emberi értéken számolva, naponta 16009Ft-ot jelent.
Erre a napi kötelezően előírt bevételre rakodik rá esetünkben a kilométerenkénti 53 Ft, ami hangsúlyozom minden egyes megtett kilométert terhel.


Akkor jöjjön egy kis számtan: a 16009 Ft-ot elosztjuk a hőn áhított 240Ft-tal és kerekítve megkapjuk a 67-et, tehát ennyi utassal megtett kilométert kell menni azért, hogy csak ezt az összeget megtermeljük. De sajnos most jön még az a bökkenő, hogy ennek a 67Km-nek a megtételéhez újabb 53Ft kell kilométerenként, azaz 3551 Ft amit az alapdíjakból vagy további utaskilométerekkel kell megteremteni.

Akkor egy olyan alternatívát ragadjunk ki ami csak elméletben valósítható meg, … mondjuk volt 10 utasunk akik egymás után egymásnak adták a kilincset ezekkel mentünk 70 utaskilométert 70x240=16800Ft és az alapdíjaikból összejött 3000 Ft, ez 16800+3000=19800Ft keletkezett a bevételi oldalon, míg a kiadásoldalán csak 16009+(70x53)=19719 Ft ...és láss csodát már is nyereségesek vagyunk! Ennek a szigorúan elvi alapokon felállított számításnak kettő olyan gyakorlati tényezője van ami miatt azonnal elbukik a számítás, az egyik, hogy az első és az utolsó utas a telephelyünkön szállt be, illetve ki a gépkocsiból, a másik pedig a munkaidő hossza.
***
Most számoljunk egy gyakorlatban is megvalósítható példával (mert minden olyan kilométer költség mikor csak a mosóba, a benzinkútra vagy a szerelőhöz megyünk): … vegyünk alapul egy 50%-os kihasználtságot egy fordított számolással amiben az ehhez megfelelő kilométerdíjat számoljuk ki!
Van egyszer 16009Ft valamint 140x53=7420 Ft, azaz 23429 Ft a költségoldalon amiből levonjuk a 10 fuvar esetén a 3000Ft alapdíjat és ezek után a megkapott 20429-et elosztjuk a 70 utaskilométerrel ami 292Ft-os eredményt ad.
***
Tehát egy jó céges „versenyző” aki mondjuk 70%-os kihasználtsággal tud dolgozni (pl.a város közepén van a telephelye, nyom mindenre de azért ésszel) annak az esetében van 16009 Ft valamint 100x53=5300Ft, azaz 21309 Ft a költségoldalon, amiből levonjuk a 10 fuvar esetén a 3000 Ft alapdíjat és ezek után a megkapott 18309-et elosztjuk a 70 utaskilométerrel ami 262Ft-os eredményt ad.
***
Most mindenki vegye el? az óra által kiadott kis zárást és viszonyítson egy kicsit az utaskilométerek tekintetében, valamint vegye figyelembe a szokásait, hogy mikor kapcsolja be-ki mikor nem azt a masinát! (sajnos nálam az 50%nál is rosszabb a helyzet)

Most már csak a végére 4 kérdésem maradt:
1. Minden nap megvan-e a 70 utaskilométered 10 fuvarból?
2. Ha meg is van mindennap, ezért csak 8 órát dolgozol-e?
3. A gépkocsid készpénzre vetted-e?
4. Elég-e a létedhez az itt kiszámolt minimálbér?

Mert, ha itt bármelyik kérdésre „NEM” a válaszod, akkor az itt kiszámolt kilométerdíjak ennél súlyosabb számokat kellene, hogy mutassanak a tarifatábládon! (Akkor még az ÁFA törvényről nem is beszéltünk!)
« Utoljára szerkesztve: 2020 Március, 09, 22:00:56 írta Köcsög taxis »

Nem elérhető Köcsög taxis

  • Adminisztrátor
  • Ifjonc
  • *****
  • Hozzászólások: 84
  • Népszerűség: +11/-0
  • Nem: Férfi
  • Driver
  • Szempont: 0
    • Profil megtekintése
  • Céges / Mezítlábas: Mezítlábas
0
Saját véleményemet tudom csak itt leírni, ami nem biztos, hogy azonosul a tiéddel!

A megoldás véleményem szerint az lenne, hogyha egy megfelel? érdekvédelem vagy egy nagyobb csoport felnyitná a döntéshozók szemét, hogy mi is a reális tarifa amely nem kényszeríti csalásra a vállalkozót. Megítélésem  szerint ezt el lehetne érni normális megfelelően alátámasztott  beadványokkal, valamint elfogadott jogi közgazdasági szakértők bevonásával, végső esetben egy bírósági útra terelve azt.

Ehhez az átmenethez a taxisok csak úgy tudnának hozzájárulni, hogy elsősorban egy összefogással, az olcsó és filléres fuvarokat ott hagyják az út szélén és nem vinnék el! Valamint a kártékony elemeket megpróbálják maguk közül eltávolítani és a hangjukat elnyomni, nem utánuk szaladni. (értsd OTSZ és társaik)
Tudom ,hogy ez illúzió ilyen kivéreztetett kizsákmányolt foglalkozásban, mert mindig van egy-kettő aki azt mondja, hogy neki megéri, mert csak a mának él és tartalékkal nem rendelkezik, de ez valójában csak egy pillanatnyi látszatot kelt és a további pusztítást szolgálja.
Amíg egy bevásárló központban van olcsó sör addig a tömeg azt veszi, ha nincs akkor megveszi a másikat némi lemorzsolódással.
Tehát véleményem szerint jobb lenne csinálni például 8 óra alatt 8-10 fuvarból (csak egy számot írok) 25e Ft-ot, mint 10-12 óra alatt 14-16 fuvarból 25e Ft-ot nagyobb idő és költség ráfordítással.
Nem vagyok a cégek ellen sem annyira, hogyha az normálisan működne és nem a „tagdíjszámok növelése minden áron” címszó alatt, például minden fuvar után  százalékot kapnának nem tagdíjat, és máris érdekeltek lennének, hogy a taxisnak több legyen a fuvardíja, mert ma csak a fuvarszámok száma számít.

Sokat tudnék írni erről a témáról ami ezt a foglalkozást ide juttatta, a létszámról, a korrupcióról, a kitartottakról, na és persze a mindig okos taxisról aki azt hiszi, hogy okosabb ügyesebb a másiknál, pedig már meg kellett volna tanulnia mindenkinek, hogy szép lehetsz de okos nem!
Üdv:  Taxis
« Utoljára szerkesztve: 2020 Március, 09, 22:03:32 írta Köcsög taxis »

Nem elérhető to1

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Népszerűség: +1/-0
  • Nem: Férfi
  • Driver
  • Szempont: 0
    • Profil megtekintése
  • Céges / Mezítlábas: Mikor hogy!
0
Szia !

Szintén csak a saját véleményemet tudom írni.  A mai rendszer már annyira károsodott az általad is említett többlet szereplők miatt, hogy én már csak egy új
rendszerben bízom.  Szeretném, ha azok akik nem kalandorai a szakmánknak
tudjanak megélni a munkájukból.
Ma ez lehetetlen és ennek egyszer vége kell hogy legyen.
A saját lehetőségeimmel próbálok tenni a jövőért és nem csak magamért.

Te , mit tudnál tenni egymagad ?

Üdv.: to1
« Utoljára szerkesztve: 2020 Március, 09, 22:07:56 írta Köcsög taxis »

Nem elérhető Köcsög taxis

  • Adminisztrátor
  • Ifjonc
  • *****
  • Hozzászólások: 84
  • Népszerűség: +11/-0
  • Nem: Férfi
  • Driver
  • Szempont: 0
    • Profil megtekintése
  • Céges / Mezítlábas: Mezítlábas
0
Szevasz to1!

Természetesen én is a saját lehet?ségeimmel tudok csak élni, mivel nincs más alternatíva, a módszerekben és a lehet?ségekben nem nagyon tudok válogatni, a saját utamat járom és most már nem bízom semmilyen látszólagos csoportosulásban érdekvédelemben, mert ott mindig elárulnak.
Az életem egy jelent?s része ráment arra, hogy vártam elhittem, hogy jobb lesz, és majd egyszer rendbe rakja valaki ezt a foglalkozást, ezt mára már tudom csak hiú ábránd volt csupán, de most már kényszerb?l kézbe veszem a saját sorsomat és nem hagyom magam félrevezetni tovább.

Másképp szeretném ezt megpróbálni, én másokkal ellentétben els?sorban csak is a saját érdekeimet képviselem, és ha ezen az úton járva olyan kollégákkal találkozom kinek hasonló a felfogásuk na meg az érdekük, akkor egyre többen leszünk együtt ezt az utat járva, és talán ebb?l kifolyólag egyre hangosabban kiabálunk érvelünk, amit már el?bb-utóbb meg kell, hogy halljanak.
Sajnos konok ember vagyok, kitartok az elveim mellett és nem adom el a lelkemet fillérekért, valamint megpróbálok túl látni a holnapon és a holnaputánra figyelni még akkor is ha pillanatnyi áldozatot kell hoznom érte. Nem kínálok a másik alá azonnal csak azért, hogy én vigyem el a fuvart, és nem hiszem, hogy ha egy sor végén vagy sor mellett megintenek akkor el kell azt vinnem mert csak is engem akar. Az oldalt is azért hoztam létre, hogy megpróbáljam meggy?zni romboló elemeket a káros tevékenységükr?l, például aki ma áll a droszton és mögötte büszkén elviszik a fuvart, az lehet már másnapra, hogy fordítva lesz, csak akkor nem fog ugye tetszeni. De sajnos mint ahogy te is tudod a foglalkozásban sok az átutazó és nekik semmi nem számít csak a ma, nincs tekintettel semmire, elhiszi, hogy ezt így kell csinálni mert így szocializálódott, nincs aki felel?sségre vonja és ha már nem m?ködik akkor tovább áll.

Els?dlegesen én a hatályos törvényeket hívom segítségül, melynek alacsonyabb rend? jogszabályok meg kell, hogy feleljenek, nem a bohóckodást a nagy demonstrációt vidókamerával, amely az indulatokkal teli felkorbácsolt társadalomba az emberek utálatát egyre jobban fokozza csak a másik iránt, és sajnos másra már nem alkalmas.
Személy szerint ezt javaslom neked és azon kollégáknak akik hajlandóak tenni valamit önmagukért, hogy els? lépésként az ár törvény alapján egy megfelel?en alátámasztott kérelmet kell beterjeszteni, én is ezt fogom tenni. Minél több ilyen kérelem érkezne be az illetékes hatósághoz, annál nagyobb lenne az esély egy megfelel? tarifa és szabályozás kikényszerítésére! (Na persze csak ha 2-3 akkor azt látják, hogy minden rendben van, és közben megyünk a vakvágányon, de 100-200 fölött már talán van valami hangja.)

Idézet az Ár törvényb?l:
10. § (1) A hatósági ár megállapítása - ideértve az áralkalmazási feltételeket is - hivatalból vagy az árat
érvényesít? vállalkozó kérelmére történhet. Ez utóbbi esetben a kérelmez? köteles a hatósági árra vonatkozó
javaslatát a hatósági ár megállapítója részére egyidej?leg megküldeni. A hatósági ár megállapítója - mindkét
esetben - további adatokat kérhet.
(2) A hatósági ár megállapítójának megkeresésére az országos gazdasági kamara tájékoztatást ad a
kérelemmel érintett termékekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos forgalmi és árviszonyokról.
(3) A hatósági ár megállapítója a kérelem, illetve a kért adatok kézhezvételét?l számított harminc napon
belül köteles az ármegállapítást közzétenni vagy a kérelem elutasításáról a kérelmez?t értesíteni.
"

Ezt ki kérte meg idáig, ...mennyi ilyen kérelem érkezett be a hatósághoz szerinted? 
Természetesen ezeket el lehet majd utasítani, csak annak  már írásos nyoma és indoka van, az után már esetleg lehet tovább lépni a fels?bb szintekre vagy a bíróság felé akár pertársaság formájában is.

A kérdésedre válaszolva ezt tudom tenni csak egy magam, és a saját módszeremet alkalmazva próbálom meggy?zni az erre hajlamos kollégákat, hogy ?k is ezt tegyék, és akkor ezen az úton elindulva már talán nem is leszek egyedül.
Üdv!
« Utoljára szerkesztve: 2012 Augusztus, 26, 12:40:47 írta taxis »

Nem elérhető to1

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Népszerűség: +1/-0
  • Nem: Férfi
  • Driver
  • Szempont: 0
    • Profil megtekintése
  • Céges / Mezítlábas: Mikor hogy!
0
Szia Taxis !

Ezt szépen leírtad.

Nem tudom, hogy a hivatalos út a rövidebb vagy a hátra lev? id?.

Minden esetre nem tud versenyezni az adófizet? vállalkozó a semmit nem fizet?
rendszámbérl?kkel. Illetve ez így nem teljesen igaz, mert nekik ugye már nincsen
semmijük......

Csak szólíts meg és megyek Veled! Nem én állok a Te oldaladon, Te állsz az
enyémen!

Üdv. to1

Nem elérhető Köcsög taxis

  • Adminisztrátor
  • Ifjonc
  • *****
  • Hozzászólások: 84
  • Népszerűség: +11/-0
  • Nem: Férfi
  • Driver
  • Szempont: 0
    • Profil megtekintése
  • Céges / Mezítlábas: Mezítlábas
0
Szevasz to1!

Megszólítottalak, hiszen itt vagy már te is, ha úgy gondolod, hogy van rá remény akkor írj magadért egy levelet a vállalkozásod nevében az illetékes hivatal felé, és már is kettőt kapnak, a válaszokat megosztjuk egymással, ahogy szükség lesz rá akkor azonnal összevonjuk majd az erőinket. Ha az enyém elkészül akkor úgy is kiteszem nyilvánosan! Minél több ilyen levél lesz, annál jobban n? majd mindenki esélye az életben maradásra.

Ki kinek áll az oldalán az ebből a szempontból teljesen mellékes, egy lényeg, hogy egy irányba hajtsunk ami saját sorsunk jobbá tételét szolgálja. ... és figyeld a fórumot, ha van valami jó ötleted oszd meg velünk!
« Utoljára szerkesztve: 2020 Március, 09, 22:06:20 írta Köcsög taxis »

Nem elérhető to1

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
  • Népszerűség: +1/-0
  • Nem: Férfi
  • Driver
  • Szempont: 0
    • Profil megtekintése
  • Céges / Mezítlábas: Mikor hogy!
0
Szia Taxis !

Rendben. Én is így gondolom.  A közös problémákat közösen kellene megoldani, mert egyénenként ez nem tud működni. Lásd tarifa.... stb.

Persze a bölcsek kövét én sem őrzöm.

Szeptemberben, függetlenül attól, hogy lesz e bármi konkrétum a jövővel kapcsolatban
tájékoztatlak Téged a saját elgondolásaimról.

Itt vagy megint nem lesz semmi vagy nagyon durva lesz. Tarlós urat meglepte, hogy a
taxisok 80 százaléka nem fizet ipa t.  Ha a meglepődése lesz az irány ,akkor nem sok taxi marad a pályán.
Üdv. to1
« Utoljára szerkesztve: 2020 Március, 09, 22:05:22 írta Köcsög taxis »